heeeeeeje

är så fruktansvärt iriterad på folk i skara, FATTAR inte varför ja flyttade dit som jag gjorde, det första som jag gjorde var att höra en jävla massa skiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!! Jävla röttägg är ni med!!! GE FAN i mitt liv ofta jag e så intressant i era liv!! MOHAHA ni måste vara fett med svartsjuka på mig alltså!!! BEEEEEEEEEEET te er förhelvete och lämna mig i fred!!!
I kväll var ja med mina arbetskompisar en liten stund sen skickade andreas och ville hitta på något så vi kollade på idol :D !!! Folk ska inte vara med varandra och dom snackar skit om varnadra inser jag :O I morgon ska ja till ekea :D det ska bli naaaajs :D Sen ska ja va hemma och chilla :D På söndag ska winstone och buddha komma hem till mig :D Wiiiie längtar efter er!!! Fast ja träffade ju mina barn ikväll så :D Andreas tyckte ja va konstig mot han men ja va bara trött :) även ja kan säga nej :D HAHAHHAHA!!!!
Eeeehhh nu ska ja sova för i morgon blir det en sköööön dag :D
LÄMNA MIG I FREEEEEEEEEEED ERA ....finns inga ord!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback