heeeje!!

heeeej alla... jag mår så himla bra allså :D
Men en del människor e så paptetiska!! Ringer till andreas och skvallrar :) men ja bryr mig inte :) allt om smse...
Va ute i går hos han och hade det väldigt trevligt :)
Han blev så arg på mig i lördags så han tog sin telefon och drog den rakt in i väggen..så den har gått fett med sönder :( Efter det fick ja så dåligt samvete så ja åkte ut till han :) Träffarde världens bästa buddha med :)
andreas och ja vi pratar varje dag, han ringer mig när ja inte svara och ja ringer han :) Så alla som snackar sin skit kan hålla tyst han säger allt till mig om vad ni säger :) inte för att ja bryr mig men :)
Nu ska ja snart bli sjukskriven igen ska bli fett med sköööönt :D
Pengar växer inte på träd dirket :)
Va hemma hos min mmama i helgen och det va så himla underbaaaart :D
Men ey  nu ska ja sova skiten ur mig :D
Pusssssssssssssss
Har tatuerat in buddha på min arm :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback