buddha e finast

hejhej
har vart med underbaraste andreas flera dagar i veckan nu :D
Vi lagar mat och kollar film och sånt :D
Va hemma hos laban med :D Han e stört skööön :D
andreas har vart lite sur på mig för att han vill umgås och ja har inte kunnat :( I morses skrev han så här, ska det va så jävla svårt att höra av sig :O
sen va vi uppe hos anders och käkade middag med :D sköööna dom två tillsammans alltså :D Anders och ja kanske sitta och bara snacka hur länge som helst :) min bror det :D
min mvc tant ringde andreas e förra veckan :) bara för att ja hade missat samtalena på en hel dag :D
EEEEEEEEEEEEY ska sova nu!!
eh nu ka jag sova :) I morgon ska ja till jobbet en sväng :D Sen ska ja till andreas :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback