hej bebisar!!

Veckan har gått väldigt bra :D
Har vart grön hela veckan :D Känns mycket bra :D har fått priser och skit på jobbet för att jag har sålt bra :D för ni som inte vet så sitter jag i en telefon och ringer runt till folk!! :D Jag jobbar med försäkringar :D har gått en utbidning och gjort ett svårt prov för att bli en försäkringsförmedlare :D
Ja trivis som fisken i vattnet :D men det skulle ja inte göra utan min underbara vän sara som ja har fått där :D Skit söt och väldigt snäll tjej :D
I helgen har vi tagit det väldigt lungt :D i går så åkte vi hem till andreas mamma då tvingade hon med oss ut i skogen :D HAHAHAH va skit mysigt vi grillade korv och grejer :D
Sen åkte vi hem och då va det tydligen fest hemma hos oss :D
Andrea har soviy här :D Hon säger att min mage bara växer och växer och det gör den :O Skit stor nu va faaan :D Mysigt när man känner att den hickar eller nyser eller nått :D Men det gör så jävla ont för den sprakar samtitidigt :D
Ja vill att hon ska komma ut nu :D Vi har kommit fram till att hon ska heta selma Andersson :D
Jag älskar min familj så jävla mycket :D Andreas och Anders jävlar vad dom kan hålla på och ha sig men faaan vad jag älskar dom :D HAHAHoch buddha och vinstone :D Men ja längtaar så mycket efter bebisen :D Mammas lilla söta tjej :D
Nu ska ja moffra golven :D
sen ska ja dega framför tvn :D
Just det.. i går satt jag och andreas och snackade och ja saknar en tjej som ja stog väldigt nära ett tag men nu snackar vi aldrig länge :( Andreas sa att ja skulle ringa henne men ja vågar inte :( Tror Andreas vill att vi ska snacka :) Han är ju ändå vän med denna tjejejs kille :) JAJA det kommer väl :D Saknar dig väldigt mycket :) vårat flumm och att snacka, kunde snacka med dig om allt :D
Puss nu ska ja gitta breeeeeh!!!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sandra, din mage har växt :) Så otroligt fin mage har du fått, men inte så konstigt, ligger en söt liten bebis där i :D

2011-03-08 @ 20:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback