....

För er som inte fattar så mår vi skit här hemma, så snacka fan inte skit!!!
Andreas e ledsen jag e ledsen!! Vi vill inte snacka om det! Det gör vi själva inom familjen!!
Är ni så jävla patetiska så har ni inget i vårat liv att göra :
Alla i min familj har hjälpt mig som fan!! Anders har vart en ängel!! Han va med mig till akuten när ja mådde dåligt!
OCH NEJ JAG VA inte så långt gången som vecka 30!! Det fattar ni väl själva! Jag va inne på en koll bara! och det har dött under tiden, graviditeten fortsätte men att barnet va dött!
SÅ HÅLL HÄFTEN ANNARS POLISANMÄLER JAG ER!!
ska länka er till en sida nu!!!
läs här om ni vill veta!!!
sen hållkäften!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag beundrar din styrka! Fortsätt kämpa och strunt i pratet! Kram

2011-04-01 @ 13:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback