hejhejhejhejhejhejhejheeeeeej LÅÅÅ

Ja hatar alla som e så falska!
Ni e falska små äckliga svin :D
veckan har gått skit bra på jobbet :D
Har sålt en av dom bästa :D fick till ock med ett pris för att jag vann en tävling :D Det e skit svårt att få i väg ordrar allså :D Men kan man bara snacka sig till det så fixar man det :D
Idag satt jag brevis världses bästa sara på jobbet :D Min allra bästa kompis ELIN SKA FIXA HENNES hår :D
Elin kan man verkligen lita på för hon snackar verkligen aldrig skit :D
I veckan ska jag vara med Världens bästa Ida, snyggaste och sötaste idan på hela jorden :D Ja svär på min mammas liv :D Andreas och ja har snackat lite och hon ska vara fadder till vårat barn :D För Andreas gillar henne mest av alla av mina kompisar :D Sen tyckte han elin va trevlig med :D Och det betyder allt för mig :D Elin och Ida tunis e mina favorit tjejer :D
I helgen blir det lungt :D I morgon ska vi ha en par dejt :D ingen som vet ingen som vet :D Men det DU gjorde mot mig, ja kommer ge igen så jävla mycket...
som ni kanske ser så e jag så in ihelvete trött på SKITSNACK!
Buddha ja älskar dig <3
Andreas e min själsfrände :D <3
nu ska ja chilla bror :D
I morgon ska ja träffa Elin :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback