heeejeheeej :D

Hej vad gör du??
idag klarade ja provet :D JA va så in i helvete nerväs alltså!! Men ja satte mej ner och tänkte efter...sen tryckte ja på lämna in test :D då stog det GODKÄNT :D och ja kände mig så himla bäst :D Sen efter vi var klara med det då fick vi en fadder och skulle börja ringa vårt första samtal, det var väldigt nerväst men ja fixade det :) Efter bara en timma fick jag sålt på två odrar :) Och det var väldigt bra för att vara första gången sa dom :) Blev så sjukt glad :D
Idag fyller min älskade Andreas år :) så i helgen hoppas ja på mycket tårta och goda vänner :) Ida tunborg och hennes kompis ska komma hit sp ja ska fixa ihop henne tillsammans med en av andreas polare :)
Jag e så in i helvete trött på falska människor, typ folk snackar skit om varandra sen snackar med med den personen då och låssas som inget...fan är det fel på er eller :S I går snackade andreas med bvc kärring :) han beställde en ny tid till oss :) så på måndag blir det verkligen av har tagit ledigt och allt så inget kan stoppa oss nu :)
och alla som undra så har jag och andreas det bra :) Han skulle väl inte göra allt för mig om vi inte kände något för varandra?? :S
han vill skaffa hus och bilda familj med mig :)
Jag älskar han mer en någon annan :) Han är min bästavän och bästakillen :) Så nu behöver inte folk gå runt och snacka? Jag och Andreas snackar med varandra (Y)
Ja saknar världens bästa elin :/ <3 bäsa kompis genom tiderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback