geee fan i miiiig!!

Jäcla äckliga människor i skara :) Jag e hellre själv än att umgås med folk och va falsk :)
I går skrev jag med carolina ek koorsgaard :D jag älskar henne och kommer alltid göra :D Hon förstår mig och jag förstår henne :D BAAAAAAHAHAHA!!!
Hör man något i skara så ska man hållakäften :O Annars blir det skit av hela slanten :D Tillock med när ja frågade andreas då sa han till mig att han inte visste, men att han trodde det! Ändå blir det bara skiit!
JAJA, shiiit the same :D
Idag har min älskade Elin vart hemma hos oss :D Hon va här med sin sötaste lilla hund :D Jag gav henne lite foder som vi ger buddha och winstone :D Det tyckte hon om den lilla skorpaaaaaaan :D
I morgon ska vi till ardala och käka middag :D Det blir kanon :D Va hemma hos Sandra Och Patrik en sväng med :) Dom hade det fint :D
Puss <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback